Zasady współpracy

Bez względu na to, jakie planujecie przyjęcie, decydując się na współpracę ze mną, możecie liczyć na pełen profesjonalizm na każdym etapie organizacji imprezy. W zależności od Waszych potrzeb nasza współpraca może przebiegać w następujący sposób:

  1. Spotkanie zapoznawcze

    Jest ono niezobowiązujące, jednak naprawdę warto spotkać się, porozmawiać i poznać się bliżej. Nawet jeśli z różnych względów nie będziemy mogli się spotkać, poproszę Was o wypełnienie ankiety, w której umieścicie podstawowe informacje dotyczące Waszego przyjęcia.

  2. Oferta

    W ciągu kilku dni od wypełnienia ankiety otrzymacie ode mnie minimum dwie oferty z wyszczególnieniem, jaki lokal czy zespół muzyczny proponuję, a także z kosztem poszczególnych elementów. Oferta będzie zawierać też moje wynagrodzenie.

    Możecie oczywiście wprowadzać do oferty zmiany. Możecie mieszać obie oferty między sobą lub dodawać coś od siebie. Zmiany będziecie mogli wprowadzać także już po podpisaniu umowy.

  3. Umowa

    Po zaakceptowaniu oferty lub wprowadzeniu zmian podpiszemy umowę. Jest to też moment, kiedy określimy zakres moich obowiązków.

    • Opcja I: Zadaniem organizatora imprezy będzie tylko i wyłącznie wyszukanie podwykonawców oraz wynegocjowanie korzystnych warunków umowy z nimi. Dalsze szczegóły oraz podpisywanie umów z podwykonawcami pozostaną po Waszej stronie.
    • Opcja II: Organizator imprezy zajmuje się pełnym przygotowaniem uroczystości, w tym także podpisywaniem umów oraz koordynacją i nadzorowaniem przebiegu przyjęcia.

    Po podpisaniu umowy będę prosić Was o wpłacenie zaliczki.

  4. Wybór usługodawców i ustalanie szczegółów

    Wszystkie szczegóły ustalamy na bieżąco, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym.

  5. Spotkanie podsumowujące

    Spotkanie odbywa się po wykonanej usłudze i w jego trakcie otrzymacie ode mnie fakturę*. Jeśli zdecydowaliście się na obecność fotografa i/lub kamerzysty, przekażę Wam również materiały filmowe i/lub zdjęcia z Waszego przyjęcia.

    Pamiętajcie proszę, że jeśli wybierzecie opcję I, po Waszej stronie pozostaje rozliczenie się z każdym podwykonawcą.

    *Klient ma 14 dni na uregulowanie należności.